martes, junio 07, 2011

Multlingva sistemo por kreado kaj ludado de tekstaj ludoj

Mi komencis ĉijare skribi ĝavan programon por kredi kaj ludi multlingvajn tekstajn aventurojn. Ĉar mi ne uzis ĉi blogon por skribi pri personaj aferoj, mi ekkomencas uzi ĝi por montri la faritaĵojn kaj farendaĵojn de la projekto. La provizora nomo de la programo estas MLIF "Mult-Lingva Interagema Fikcio" (au angle MultiLingual Interactive Fiction).

La ideo jenas: oni redaktas ludon en XML-a formato uzante XML-ajn vortojn ... en sia propra lingvo! Tiam oni "kompilas" la ludon kaj havas lingve-independan ludon (arĥivon) akompanatan de dua arhivo kun la lingve-dependa parto.

Oni povas ĉesi ĉi tien kaj simple ludi ĝin unulingve... aŭ traduki la lingvedepentendan parton al alia(j) lingvoj. Kiam tiuj versioj ekzistas oni povas ludi per tiuj lingvoj... kaj eĉ salti de unu lingvo al la alia dum la ludado!

Do la sistemo estas multilingva kaj en la redaktado kaj en la ludado.

Unue, mi faras programon por kompili la XML-ludon en ludeblajn arĥivojn. Poste mi faros ttt-an version por simple ludi. Pli ostempe, mi intencas faras retan servon por ludi eĉ sen ĝavon sed per simpla ttt-a navigilo kaj eĉ fari simplajn telefonajn ludigilojn.

En venontaj blogoj mi montroj ekzemploj de kiam funkcias la aferon kaj en kiu stato de la programado mi estas.